.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستان از استانهای ویزه کشور است
مدیر گروه فرهنگی- علمی و هنری شبکه بین المللی خبر گفت: گلستان از استانهای ویژه و حائز اهمیت کشور است که قابلیتهای قومی، طبیعی و تاریخی خاص خود را دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، مهدی پورعیسی عصر چهارشنبه در بازدید از ستاد تسهیلات سفرهای گلستان افزود: کمتر استانی در کشور وجود دارد که این چند ویژگی را با خود داشته باشد، در کنار این ویژگیها، این امر که مواهب طبیعی استان کمتر مورد دست اندازی انسان قرار گرفته نیز از ویژگیهای مهم استان سرسبز گلستان است که مورد توجه گردشگران  قرار می گیرد.

به گفته وی، متاسفانه استان گلستان به خوبی به مردم شناسانده نشده که یکی از دلایل آن نیز می تواند دسترسی سخت به استان باشد.

پورعیسی تاکید کرد: مردم در حال حاضر به خاطر نوع زندگی خود خستگی روحی دارند، استان گلستان با تعریف برنامه های مناسب گردشگری می تواند یک موج ورود گردشگران در استان به راه بیندازد.

وی در ادامه گفت: برای شناساندن هرچه بیشتر استان به مردم ایران می توان چند کار همزمان انجام داد تا زودتر به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: در استان به دلیل محل عبور مسافران مشهد مقدس بودن، مسافران خاص یا گردشگری مذهبی وجود دارد در این مسیر می توان کارهای خاصی چون ارائه بیلبوردها و بروشورهای تبلیغاتی و یا احداث زایرسراها انجام داد.

پورعیسی خاطرنشان کرد: دومین کار مهمی که در راستای شناساندن استان می توان انجام داد معرفی استان از طریق فعالیت های روزنامه نگاری و کار دیگر استفاده از توانمندی رسانه ملی و تعریف برنامه های خاص مشارکتی، تبلیغاتی و تولیدی است.

وی تاکید کرد: اگر به مواهب طبیعی استان همچون گل فشان ها، پارکهای بزرگ جنگلی و تنوع قومیتی و آب و هوایی توجه بیشتری شود می توان استان را تبدیل به یک قطب بزرگ گردشگری کرد.

وی اضافه کرد: می توان با کمک خیران استان زایرسراها و اماکن اقامتی برای مسافرین احداث کرد که موج بزرگ گردشگری را در استان ایجاد می کند

مدیر گروه فرهنگی- علمی و هنری شبکه بین المللی خبر گفت: با متمرکز کردن ستاد تمامی فعالیت های امدادی و خدماتی در یک نقطه انجام می شود که کار جالب و جذابی است.

وی افزود: در صورت بروز مشکلات طبیعی و یا غیرطبیعی نیز ستاد متمرکز راحت تر می تواند برای برطرف کردن آن اقدام کند و در انجام امور مربوط تسهیل و سرعت عمل ایجاد می شود.

پورعیسی در پایان با اشاره به فعالیت متمرکز ستاد دایمی تسهیلات سفر استان گلستان برای اولین بار در سطح کشور گفت: ایجاد ستادهای دایمی تسهیلات سفر به صورت متمرکز لازمه استان های کشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

از گرگان 3 فروردين 1391
ای بابا هر کی میاد از روی شکم سیری یه نظری میده و روی کاغذی نوشته میشه و بعدش اون کاغذ زرد میشه و مچاله میشه و به دور انداخته میشه
نقطه سر خط...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.